Thursday 18 April 2013

SORRY .

ASSALAMUALAIKUM !

hum , tak sangka dulu punya keazaman yng tinggi untuk mnjadi BLOGGER yang tegar , tapi kini blogg aku sudah berhabuk bersawang sana sini . sumpah kata , lama gilakott aku tinggal bukak blog aku nie , . bukan tak sengaja tapi aku cuma bolehh bagi dua sebab .

yang pertama :sebab aku tersangatlahh busyy .
kedua : sebab aku dah lupa password . heee ^^

tapi kini ku kembali . ayeahhh ! serius banyak gila aku ak cerita nie . its okayy lah kalu kau orang taknak dengar . tapi memang aku buat blogg noe untuk my life as an EXX STUDENT right ? so , aku akan cerita satu demi satu post demi post . harap baa dan komenn ya .
okayyy . kita jumpa di entry seterusnya . sila baca nya . heee * ini satu arahan * .

KEEP SMILING ?:)

No comments:

Post a Comment