Tuesday 18 December 2012

LEARN FROM EXPERIENCE ! :)

ASSALAMUALAIKUMM ,
wahahaha ! dah lame tak berkongsi cerita .. anyway , nak buat tapi takde mase yang cukupp , so this is the time !
humm, tak thu nak cerita yang mane satu ,, tapi semua tu berlaku pada aku .
takpelah ,cerita yang manis manis punye dululahh .
okeyy , so nak dijadikan cerita aku tak sangka pulakk lahh aku nie suka berjalan jalan a.k.a MEROYAN ! haha !
tapi memang betul punn,sepanjang aku ada kat umah tu,, banyak jugaklahh aku bersiar siar menikmati MALAYSIA tanah air ku,,, tak g mana punn..area area sini je :

 1. Mula mula JERANTUT ! :
       HA , tah pape rase pergi jrantut dengan dua orang budak budak perempuan ! tak lah budak sangat sekitar aku je umur nya.. haish ! pergi jerantut nak pergi kenduri abang membe , tapi membe tu perempuan ,
 da sampai jerantut jumpe lagi dua orang membe perempuan perempuan tu. tak pasal pasal aku sorang je lah LELAKI !
haish , nasibb badan lahh . tapi seronok je , yelahh kan jalan jalan ,mane tak seronok kan ,haha!


budak berselendang tu , wedding abang dye lahh .

selesai di jerantut !

2 . yang kedua merangkap terakhir lahh tu KUALA LUMPUR !
             HA ! Nie lagi gempak ! alang alang akhir kan kite pergi teruss redah ibu negara malaysia nie . haha !
tak buwat pape pun , just pergi jalan jalan . satu hari lahh jugak , dari pukul 10 pagi sampai kl sampailah 8 malam . dari times square kuar pergi bukt bintang lepas tu masuk lah mana mana shoppingg kompleks . jalan berdua je dengan SYAFIQ HAKIM MUSA . tak beli ape un ,sehelai dua je baju .tapi yang penting , dapat main :

          BOWLINGG !!
         
turn syafiq buat balingan .

haa , aku pulak . first tyme weh .alhamdulillah , menang lawan syafiq :)
               

Rancang mule mule nak main theme park lahh , wayang lah ,tapi abis ke mase jalan jalan ,beli belah . ape ape pun PUAS ! SYOK WALLAWEH !haha , teringat membe aku ada cakap :

      "u should proud to be malaysian ! HONESTLY =) "
YE , dan sekarang aku sangat berbangga  ! thanks GOD !

okeh , tu beginner punye , tgk lahh kalu kalu lepass nie ad jalan jalan lagi . best nye .. eager !
yang pasti , banyak jugak aku dapat pengalaman baru sapanjang tu , tak payah la nak story . hum .
SMILE n .... CHEESE ! :) + PROUD !




No comments:

Post a Comment