Friday 10 May 2013

ALHAMDULILLAH , i got it ! :D

ASSALAMUALAIKUM :)
kali ini nak cerita tentang .. hikhik . Tahpape . Okay okay kembali serius .
Satu hari tu , cikgu zuraida ada telefon . Tiba tiba je . Ingatkan ape . Rupanya mintak biodata . Ohh . Waktu tu tak rasa ape pun , bagi jelah . Lepas tu baru terfikir ,
' eh , aku dapat anugerah ke ? '
Lepas tu , aku bukak facebook dan ada kawan post pasal MAJLIS ANUGERAH CEMERLANG2013 ! 
Alhamdulillah , dengan berbekalkan keputusan SPM 4A+ 7A , aku dapatlah dua anugerahh .
ANUGERAH EMAS MATA PELAJARAN TERAS DAN ANUGERAH EMAS MATAPELAJARAN ELEKTIF .
tu . yang nombor tiga . :)
nombor enam . =)
Walaupun aku tak dapat PLATINUM *atas dari emas , kira lagi baguss la , tapi aku bersyukur sangat sangat sebab aku dapat bawak umi abah datang majlis tu . Yelah mereka cuma pernah datang sekali je , masa anugerah PMR dulu . Sebab setiap tahun , aku tk pernah dapat anugerah kecuali PMR dan SPM . Hehe , syukur syukur !
Haa , satu lagi ! Alhmadulillah ya ALLAH dan terima kasih cikgu sebab menjadikan saya
aku di tengah . yang lain lain sahabat aku .
         TOKOH PELAJAR MITHALI LELAKI 2012 .
Seriously , aku gembira yang amat sebab dulu aku pernah impikan anugerrah lain tapi macam tak layak then  ALLAH kasi jugak yang lain . Alhamdulillah !
Hee , bersama piala pusingan . dapat pegang 5 minit je . huu
Inshaa allah , aku akan cuba mencari KEREDHAAN ILAHI di setiap saat hidupku . Aku jugak akan sentiasa menjadikan anugerah itu satu anugerah yang tidak sia sia . Aminn . Terima kasih ALLAH , terima kasih CIKGU !
KEEP SMILING :)

No comments:

Post a Comment