Friday 1 November 2013

SETELAH SEKIAN LAMA ..

ASSALAMUALAIKUM !




 fuh fuhhh . hish hish ape ni banyakk nya sarang spiderr ! Ya Allah , berhabukk nya blog ni . Punyalah tak diuruskan . Ditinggalkan macam tu jee . hemmm . macam GAJAH PUTIH = PROJEK TERBENGKALAI . peribahasa nih :)
Hahaha .

Biasalah tu kan ayat macam ni bagi sesiapa yang dah tak hupdate blog lama sesangattt !Alhamdulillah setelah cuba berkali kali bukak blog ni , dapat jugak bukak . Lupa password wehh , haha ! dulu pernah berazam nak hapuskan blog ni , sebab dah hampir empat bulan duduk cfs , selama tu la tak bukak blog untuk diupdate . haha .
tapi tiba tiba ada someone meransang hormon semangat untuk bukak balik and update balik blog . Thanks awak ! :D

ANYWAY . nak kabo kepada semua yang datang melawat , dulu blog ni berkonsepkan kehidupan seorang manusia setelah bergelar EX STUDENT . tapi setelah aku masuk universiti sudah , maka kena tukar la konsep blog . ehh ,Bukan konsep , tapi THEME . haaa , thats the right word .
ni header lama
header menjadi lebih matang . hehe

apa apa pun , aku cuma berharap aku bisa ISTIQAMAH dalam meneruskan atau menghidupkan BLOG ini . Sebab dari dulu lagi aku pernah berazam untuk jadi blogger yang terkenall . ecehh , cita cita tinggi menggunung ! haha .

so , lepas ni aku mungkin banyak cerita life in university . atau lain lain . but hope bermanfaat untuk semua .

okay , see you next time ! :D

No comments:

Post a Comment